triggerpunktsoperation

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

En dag kvar!

Av Lisa - 17 juni 2010 01:09

Ja imorgon är det dax! Kl 13 lokal tid ska jag opereras. Äntligen!!! Känns så skönt att få det överstökat.


Igår efter undersökningen var jag bedövad i ca 2 timmar. La mig på sängen och tittade på tv. Sen sa det PANG och all smärta kom tillbaka. 10 gånger värre. Jag kunde inte göra någonting. P-O fick klä av mig och stoppa in mig under täcket. Blir väl så då nålarna retat triggerpunkterna. Inatt blev det inte mycket sömn. Har ju sovit som en klubbad säl i 2 nätter men nu var det som vanligt igen. Kunde inte ligga, sitta eller stå. Allt gjorde ont som f...n. Somnade efter 12 nån gång. 6 var jag vaken igen. Hade även vaknat flera gånger under natten. Imorse när jag vaknade hade jag fortfarande ont men inte lika som på kvällen.


Vi åkte till Henry Doorley Zoo idag. Vilket zoo!!!! Näst största i Amerika. Då kan ni gissa att det var stort. Vi var där i 4 timmar. Blev massa kort på alla djur de har där. Vi fick låna ett entrekort här på sjukhuset. Var bara att säga till i receptionen. Alla Amerikaner är så trevliga och hjälpsamma. Vi svenskar är ett väldigt tråkigt folk. Här pratar man med varann överallt.


Det finns inte så mycket att se här. Är inte som hemma att man kan gå på stan, man måste till nån mall om man vill shoppa. Tänkte åka till en sån efter operationen. När jag piggnat till lite.


Håll tummarna imorgon!!!!

 
 
Carro

Carro

17 juni 2010 07:56

Jag håller tummarna!! :)

http://larssoncaroline.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna

17 juni 2010 09:29

Lycka till nu då/ Crippa, Anna, Felix och Frida.
(Frida längtar efter Peo... ropar hela tiden!)

 
Ingen bild

birgitta

17 juni 2010 09:44

Håller tummarna hårt. Lycka till.

 
Ingen bild

Kicki Söderström

17 juni 2010 12:14

Det hålls tummar här hemma svårt att få ngt gjort när man inte har några tummar men det är det värt önskar det vore gjort så man kan FIIIRA kram på ER

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 16 maj 2011 09:30

Vaknade med grym träningsvärk imorse. Igår red jag på en riktig långtur till Viforsen genom skogen. Spännande tur! Visste att det fanns ett dike på vägen men tänkte att det löser sig. Hade sällskap av Annette och Valka. Valka gick först över diket me...

Av Lisa - 6 maj 2011 22:17

Kan inte fatta att det snart har gått ett helt år sedan operationen. Lite drygt en månad kvar. Man kan verkligen säga att jag fått tillbaka livet igen. Dragit högsta vinsten   . Den 17 juni ska vi fira!!!!!!   Jag arbetstränar för fullt inom hemt...

Av Lisa - 21 mars 2011 08:39

För ett år sedan var jag och P-O i Malmö och träffade Åke. Fick tre sprutor i nacken och var smärtfri i 2 timmar. Första gången på flera år utan värk!!!! Fick även beskedet att Åke var villig att operera mig. För första gången blev man tagen på allva...

Av Lisa - 24 januari 2011 18:41

Vardag igen! Barnen i skolan och jag passade på att ta en ridtur i det fina vädret. Synd bara att underlaget blir så dåligt av värmen. Red med Marie runt Nolby. Vi träffade sopbilen där. Mycket konstig grej det där sa Early. Soptunnor är läskiga i va...

Av Lisa - 19 januari 2011 19:22

Mutade äldsta sonen idag så han följde med mig till stallet och filmade när jag red. Nyttigt att se alla fel och brister man har. I paddocken fanns det som vanligt monster i snövallarna   . Varje långsida är upploppet osv!!!   Jag sitter som en k...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards