triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Lisa - 19 juni 2010 21:03

Känner mig mycket piggare idag. Kan kliva både i och ur sängen själv. Är dock väldigt trött. Vi har varit ut några gånger i en park på sjukhusområdet men sen blir jag så trött så vi måste gå tillbaka. Lika bra att lyssna på kroppen. Dr Nyström ringer varje morgon för att höra hur det är. Han blir lika glad som jag att jag inte känner av det gamla onda. Såren stramar och musklerna är trötta ,men molvärken är borta. Känns så skönt.


Imorgon bitti ska tejpen bort. P-O får hjälpa mig. Ska äntligen få tvätta håret också.


P-O har gått och handlat lite. Har jag tur kommer han tillbakamed en Subwaymacka. Maten är ingen höjdare men Subway smakar som hemma! När jag har blivit lite piggare ska vi åka till Old Market och äta. Där fanns det lite resturanger att välja på.


Nu ska jag gå och lägga mig i den renbäddade sängen och vila.

Av Lisa - 19 juni 2010 02:03

  

Så här fick jag sitta fastspänd


  

Narkosläkaren


  

Operationen av den högra sidan. Här sov jag.


  

Vaken och kan lyfta min arm rätt upp i luften. Härlig känsla!!!


  

Vänster sida. Här är jag vaken och utan smärtlindring för att kunna vägleda dr Nyström till triggerpunkterna.


  

Mina ärr.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards