triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Lisa - 14 juni 2010 23:22

Idag har vi träffat det andra svenska paret här. Väldigt trevligt att ha någon att hitta på saker tillsammans. De har varit här förut så de hittar lite.


Imorse vaknade både P-O och jag kl 5. Blir ju fel tid här men imorgon kanske det blir bättre. Vi åt frukost i kafeterian och sedan gick vi en tur på sjukhuset för att titta vart vi ska imorgon. De här skyltarna finns på varenda ingång till sjukhuset.


  


Och så här breda är rullstolarna.


   


Behöver inte säga att det är många som har väldigt stora rumpor va???


Imorgon ska jag till sjukgymnasten och göra rörlighetstest och sedan träffa dr Nyström.


Nu ska jag vila en stund så vi kan gå och äta middag sen. Är så kvalmigt så man inte känner sig hungrig.  

Av Lisa - 14 juni 2010 02:50

Nu är vi äntligen framme i Omaha. Trötta efter den långa flygningen. Vi blev sittande på planet i Chicago när vi skulle till Omaha för det kom en storm. Blev ca 1 timme försenad, men nu är vi installerade på hotellet. Inget litet rum heller!


Väntar på att vi ska få pizzan vi beställde och sen blir det sängen. Både P-O och jag är helt slut.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards