triggerpunktsoperation

Direktlänk till inlägg 1 november 2010

Jag mår bra

Av Lisa - 1 november 2010 12:07

Det var ett tag sedan jag skrev här. Har inte haft ork eller lust att skiva och då ids jag inte.


Dagarna flyter på som vanligt. Vissa nätter sover jag och vissa inte. Vet inte varför men har hört av flera opererade att det kan vara så. Försöker vila en stund på dan de nätter jag sovit alldeles för lite.


Jag är fortfarande smärtfri och tar väldigt sällan några tabletter nu. Oftast är det benen och höfterna som gör ont när jag tar tabletter. Det blir bättre och bättre med höfterna men det tar tid. Nu kan jag gå på prommenader utan domningar i benen iallafall. Ridningen går hyfsat. Vi börjar komma igång på riktigt nu. Högergaloppen vill dock inte komma men både Early och jag är väldigt svaga på ena sidan så när vi tränat upp oss blir det nog bra.


Blev väldigt rörd en dag när sambon kom hem från jobbet och gav mig en kram. Han tyckte att det var så roligt att kunna ta på mig utan att det gjorde ont. Vissa dagar har jag varit så öm så allt har gjort ont. Bara en lätt beröring har brännt i hela kroppen. Det är inte roligt att säga till barnen eller sambon att de måste vara försiktiga så att det inte gör ont på mig. Nu kan vi kramas, mysa i sängen och busa :) Det är så underbart!!!


Nu har jag en månad kvar av sjukskrivningen. Vet inte riktigt vad som händer sedan. Jag skulle vilja arbetspröva men får väl se vad FK säger. Vi har inte alltid samma åsikter om allt. Tyvärr!!!!

 
 
Ingen bild

Ewa Ström

1 november 2010 12:41

HÄRLIGT!!!!!
Nu kan det bara bli bättre :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 16 maj 2011 09:30

Vaknade med grym träningsvärk imorse. Igår red jag på en riktig långtur till Viforsen genom skogen. Spännande tur! Visste att det fanns ett dike på vägen men tänkte att det löser sig. Hade sällskap av Annette och Valka. Valka gick först över diket me...

Av Lisa - 6 maj 2011 22:17

Kan inte fatta att det snart har gått ett helt år sedan operationen. Lite drygt en månad kvar. Man kan verkligen säga att jag fått tillbaka livet igen. Dragit högsta vinsten   . Den 17 juni ska vi fira!!!!!!   Jag arbetstränar för fullt inom hemt...

Av Lisa - 21 mars 2011 08:39

För ett år sedan var jag och P-O i Malmö och träffade Åke. Fick tre sprutor i nacken och var smärtfri i 2 timmar. Första gången på flera år utan värk!!!! Fick även beskedet att Åke var villig att operera mig. För första gången blev man tagen på allva...

Av Lisa - 24 januari 2011 18:41

Vardag igen! Barnen i skolan och jag passade på att ta en ridtur i det fina vädret. Synd bara att underlaget blir så dåligt av värmen. Red med Marie runt Nolby. Vi träffade sopbilen där. Mycket konstig grej det där sa Early. Soptunnor är läskiga i va...

Av Lisa - 19 januari 2011 19:22

Mutade äldsta sonen idag så han följde med mig till stallet och filmade när jag red. Nyttigt att se alla fel och brister man har. I paddocken fanns det som vanligt monster i snövallarna   . Varje långsida är upploppet osv!!!   Jag sitter som en k...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards