triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Lisa - 23 juni 2010 21:32

Idag har jag varit och tagit bort stygnen. Blev limmad istället. Allt såg bra ut och ärren kommer nog bli smala och fina. Skulle fortsätta tejpa i 6 mån så att de inte bullar upp sig. Varit på apoteket och köpt ispåsar som man bara lägger i frysen. Fick låna här men var tvungen att lämna tillbaka dem idag då vi åker hem imorgonbitti. Ska bli så skönt att komma hem och träffa alla. Saknar barnen jättemycket.


Inatt har vi inte sovit så mycket. Har varit ett jädra oväder. Aldrig varit med om liknande. Det blixtrade och åskade oavbrutet. Regnet bara slog mot rutorna. Är mycket oväder på nätterna här men på dagarna är det kanonväder.


Igår tog jag inga tabletter på hela dan. Inte förrän på kvällen. Då hade jag ont. Blir svullen på kvällarna och då blir det tryck. Kan bara ligga på rygg och då gör det ont när jag ligger ner. Idag har jag inte heller tagit några och ändå har jag varit igång hela dan. Känns bra!!!! Är väldigt glad att jag åkte hit.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards