triggerpunktsoperation

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Lördag

Av Lisa - 13 november 2010 21:59

Idag har jag varit duktig. Har rensat i våran tvättstuga så nu går det att gå in där   Nu är vinterkläderna inne och sommarkläderna ute i förådet. Slängde en del trasiga vantar och mössor också. Är skönt att rensa bort lite emellanåt. Barnen har varit med kompisar hela dan idag. Den äldsta kom inte ens hem.


Red en sväng med Marie och Charlie i regnet idag också. Early var pigg och glad som vanligt. Han skulle behöva springa av sig lite nån dag. Skulle vilja åka iväg med honom till ridhuset så att det går att rida igenom honom ordentligt. Får försöka övertala sambon att han ska köra. Har kört själv de senaste gångerna men nu är det så moddigt och slirigt så det känns bättre om han följer med och kör. Det går att rida till ridhuset också men det tar ca 40 min. Går väl bra dit men hem känns det inte lika lockande.


Imorgon ska vi på bytesmarknad i Nolby. Hoppas att det finns nån snowboard till Oskar och skor till både honom och Emil. Får se om jag tar en ridtur på kvällen eller om Early får en vilodag.


Har äntligen fått en ny läkartid. Det tog bara flera dagar och telefonsamtal innan vc behagade höra av sig. Blir riktigt irriterad. Man får ringa dit och lämna sitt telefonnr sen säger telefonsvararen vilken tid de ska ringa upp. Funkar inte alls bra. I måndags gick det inte ens att komma fram dit. I torsdags ringde de inte upp även fast de skulle ringa 8.30 Igår ringde dem äntligen upp en timme senare än de sa. Den 25 nov fick jag en tid. Att det ska vara så krångligt hela tiden. Inte för inte som de kallas cykelverkstan   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 16 maj 2011 09:30

Vaknade med grym träningsvärk imorse. Igår red jag på en riktig långtur till Viforsen genom skogen. Spännande tur! Visste att det fanns ett dike på vägen men tänkte att det löser sig. Hade sällskap av Annette och Valka. Valka gick först över diket me...

Av Lisa - 6 maj 2011 22:17

Kan inte fatta att det snart har gått ett helt år sedan operationen. Lite drygt en månad kvar. Man kan verkligen säga att jag fått tillbaka livet igen. Dragit högsta vinsten   . Den 17 juni ska vi fira!!!!!!   Jag arbetstränar för fullt inom hemt...

Av Lisa - 21 mars 2011 08:39

För ett år sedan var jag och P-O i Malmö och träffade Åke. Fick tre sprutor i nacken och var smärtfri i 2 timmar. Första gången på flera år utan värk!!!! Fick även beskedet att Åke var villig att operera mig. För första gången blev man tagen på allva...

Av Lisa - 24 januari 2011 18:41

Vardag igen! Barnen i skolan och jag passade på att ta en ridtur i det fina vädret. Synd bara att underlaget blir så dåligt av värmen. Red med Marie runt Nolby. Vi träffade sopbilen där. Mycket konstig grej det där sa Early. Soptunnor är läskiga i va...

Av Lisa - 19 januari 2011 19:22

Mutade äldsta sonen idag så han följde med mig till stallet och filmade när jag red. Nyttigt att se alla fel och brister man har. I paddocken fanns det som vanligt monster i snövallarna   . Varje långsida är upploppet osv!!!   Jag sitter som en k...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards