triggerpunktsoperation

Alla inlägg under januari 2011

Av Lisa - 24 januari 2011 18:41

Vardag igen! Barnen i skolan och jag passade på att ta en ridtur i det fina vädret. Synd bara att underlaget blir så dåligt av värmen. Red med Marie runt Nolby. Vi träffade sopbilen där. Mycket konstig grej det där sa Early. Soptunnor är läskiga i vanliga fall men nu kom det en bil och slängde runt med dem också  Early var redan på det här humöret   !!!!


Lite rolig är han men ibland är han riktigt billig!!!


Jag är väldigt trött och slut i kroppen för tillfället. Skulle helst vilja ligga i sängen hela dagarna men det blir jag bara sämre av. Bättre att hålla igång än att ge upp! Igår blev det lite för mycket men så blir det ibland. Skotertur med familjen, prommis med vovven och sedan en ridtur på em. Lisa var DÖD på kvällen. Blev ett piller och vila i soffan efter den dan. Vaknade före klockan imorse trotts pillerintag.


Nu ska jag ringa hem dottern från grannen och sedan inta soffläge.

Av Lisa - 19 januari 2011 19:22

Mutade äldsta sonen idag så han följde med mig till stallet och filmade när jag red. Nyttigt att se alla fel och brister man har. I paddocken fanns det som vanligt monster i snövallarna   . Varje långsida är upploppet osv!!!


Jag sitter som en kratta och drar upp axlarna så det är väl inte så lätt för Early heller.


http://www.youtube.com/watch?v=u6sncHJfaAw



Av Lisa - 18 januari 2011 08:49

Igår var det 7 månader sedan jag opererades. Känns inte som att det gått så lång tid. Får fortfarande väldigt ont i musklerna ibland men det blir bättre och bättre hela tiden. Har börjat ställa mer krav på både mig och Early i ridningen. Känns som att vi är på G igen. Early har jättemycket energi och tycker att livet är på topp för det mesta. Ju kallare det blir dessto mer energi får han. Jag ser ut som en michelingubbe för det mesta.

  


Vi har ganska ofta diskution om hur man ska bete sig när jag ska upp i sadeln. Enligt Early så kan han hoppa omkring medans jag står på betongsuggan och är vig som ett järnspett när jag försöker hoppa upp. Jag tycker att han ska stå still!!! Vi är inte helt överens. Early tycker fortfarande att betongsuggor är hästätande monster!!!


Igår var jag och tittade på hoppträning på Böle Gård. Jätteroligt!!! Är väldigt sugen på att hoppa men har bestämt mig för att låta bli. Är dummt att utmana ödet. Vi får hålla oss till skogsmullning och dressyr i fortsättningen.


Nu ska jag sätta lite fart. Elvis ska få främmande av en brud!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards