triggerpunktsoperation

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

5 år idag

Av Lisa - 17 november 2010 20:33

För fem år sedan idag förändrades mitt liv på några sekunder när föraren av bilen bakom inte var uppmärksam. Det senaste året har det hänt mycket. Det mesta positivt och jag känner att jag är på väg att komma tillbaka till livet. Även fast kroppen inte är helt hundra än så är den på god väg. Tack vare den underbare doktor Åke Nyström så mår jag bättre nu än i början av året. Önskar att alla som behövde skulle få chans att träffa och opereras av honom. tyvärr är det inte möjligt för alla att betala de pengarna ur egen ficka.


Har iallafall haft en toppendag idag. Vaknade hyfsat utvilad efter att ha sovit inatt (det gjorde jag inte natten före). Sedan  bar det av till stallet och en långtur med Marie och Charlie till Berga. Lite drygt två timmar var vi ute. Hästarna fick sträcka ut i galopp flera gånger och jag tror att de var lika nöjda som Marie och jag var. Imorgon blir det en lugn skrittur så att de inte blir stela.


Nu ska jag tända ljus, mysa i soffan och se på TV.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 16 maj 2011 09:30

Vaknade med grym träningsvärk imorse. Igår red jag på en riktig långtur till Viforsen genom skogen. Spännande tur! Visste att det fanns ett dike på vägen men tänkte att det löser sig. Hade sällskap av Annette och Valka. Valka gick först över diket me...

Av Lisa - 6 maj 2011 22:17

Kan inte fatta att det snart har gått ett helt år sedan operationen. Lite drygt en månad kvar. Man kan verkligen säga att jag fått tillbaka livet igen. Dragit högsta vinsten   . Den 17 juni ska vi fira!!!!!!   Jag arbetstränar för fullt inom hemt...

Av Lisa - 21 mars 2011 08:39

För ett år sedan var jag och P-O i Malmö och träffade Åke. Fick tre sprutor i nacken och var smärtfri i 2 timmar. Första gången på flera år utan värk!!!! Fick även beskedet att Åke var villig att operera mig. För första gången blev man tagen på allva...

Av Lisa - 24 januari 2011 18:41

Vardag igen! Barnen i skolan och jag passade på att ta en ridtur i det fina vädret. Synd bara att underlaget blir så dåligt av värmen. Red med Marie runt Nolby. Vi träffade sopbilen där. Mycket konstig grej det där sa Early. Soptunnor är läskiga i va...

Av Lisa - 19 januari 2011 19:22

Mutade äldsta sonen idag så han följde med mig till stallet och filmade när jag red. Nyttigt att se alla fel och brister man har. I paddocken fanns det som vanligt monster i snövallarna   . Varje långsida är upploppet osv!!!   Jag sitter som en k...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards