triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Lisa - 18 juni 2010 14:41

Jag mår ganska ok med tanke på vad man har varit med om. Ont i såren men det gamla onda är borta känns det som.


Operationen gick bra men var tuff. Först blev jag sövd och uppsnittad. Drömde som bäst när jag blev väckt. Trodde att det skulle vara svårt att känna gammalt och nytt ont men det var det inte. Det gamla onda är molande och det nya onda är brännande. När jag vaknade var allt gammalt ont borta på höger sida men inte på vänster. Dr Nyström fortsatte att operera och jag fick vägleda honom till det onda. Gjorde väldigt ont men var helt klart värt det. Fick sova när han sydde ihop mig men blev väckt igen när jag skulle till uppvaket. Där fick jag smärtstillande och fick vila en stund. Personalen ringde efter P-O så han fick komma ner.


På vägen upp till rummet stannade vi på apoteket och hämtade ut en liten gul burk med piller.


Skriver mer sen måste vila lite nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards