triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Lisa - 15 juni 2010 23:57

Idag har jag varit och blivit undersökt av både sjukgymnast och dr Nyström. Sjukgymnasten satte ett mätinstrument och mätte hur jag kunde röra huvud och armar. Var tyvärr inte så mycket.

Jag fick betala för operationen idag också. 8525 dollar fattigare!!!!

Efter betalningen fick jag träffa dr Nyström. Trevlig doktor även fast han gjorde illa mig så himla mycket. 4 sprutor fick han sätta idag. När han träffade triggerpunkterna trodde jag att jag skulle svimma. Det svartnar för ögonen. När bedövningen tar känns det som om axlarna hamnar vid knäna. all värk bara försvinner. Han kommer inte gå in i nacken så håret får jag behålla, utan på båda sidor om nacken. Blir inte lika ont efter operationen som om han skulle gått in bak i nacken.

Dr Nyström skulle även skicka ett mail till dr Holtz i sverige för att tala om att jag är här. Blir spännande! Han blev väldigt upprörd över att jag int ens blev undersökt efter 4,5 års väntan för att få träffa en ortoped.


På förmiddagen var vi ner till Old Market. Var väl inte så mycket att se. Imorgon tänkte vi åka till Henry Dorley Zoo.


Lite bilder från idag:



  

Hotellrummet


 

Min säng


  

P-Os säng


   


   

Visst skulle han platsa i Pistvakt???


   

Old Market


   

Old Market


Nu ska vi gå ut och äta!!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards