triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Lisa - 22 juni 2010 23:54

Idag har jag varit till sjukgymnasten och gjort rörelsetesterna. Helt otrolig skillnad. Härlig känsla!!!!!!! Går inte att beskriva. Vissa rörelser hade graderna nästan fördubblats. Allt känns så bra.


Var sedan och träffade dr Nyström som tyckte att jag hade stått ut med väldigt mycket under operationen. Han var förvånad då han hade gjort illa mig väldigt mycket. Resultatet är ju lyckat iallafall. Fick fylla i papper som jag egentligen skulle gjort innan men det hade glömts bort. Var en studie hur man mådde före operationen. P-O fick hjälpa mig att komma ihåg. Vil helst glömma. Fick också order att svänga på armarna och titta åt vilket håll jag ska när jag går. Allt måste läras om. Innan musklerna börjar stelna igen. Måste även börja fundera på vad jag ska jobba med. Tunga arbeten går bort direkt. Får inte lyfta eller styrketräna.Även fast jag är opererad så finns skadan kvar. Får väl se vad det blir. Ska vila ett tag iallafall. Rida var bra iallafall. Då måste jag slappna av och sträcka på mig.


Var och shoppade idag också. Väldigt roligt, men nu är det färdigshoppat. Vi funderar på om vi ska gå ut och äta eller om vi ska göra det imorgon. Får se hur det blir.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards