triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Lisa - 31 augusti 2010 21:42

Idag har det varit fullt upp men ändå lugnt. Började hos sjukgymnasten med ett pass. Var lite motigt idag. Tror jag har en förkyldning som är på väg att bryta ut. Åkte sedan hem till syrran och lånade deras badkar. Såg ut som en kokt kräfta när jag klev upp två timmar senare. Det är så skönt att bada riktigt hett. Känns bättre i kroppen också efter badet.


På vägen hem var jag in på Equeens och köpte boots till Early. Han trampar sig överallt nu. Ingen koll på benen alls. Hämtade Linnea på skolan och for till tandläkaren med henne för att plasta 6-årständerna. Gick bra. Alla fyra var framme. Väl hemma la jag mig på sängen och slummrade lite. Var välbehövligt kan jag säga. Klev upp och gjorde en jättegod middag för att sedan åka till stallet. Insåg att det var lika bra att rota fram reflexerna för nu börjar de bli mörkt på kvällarna. Vi ser ut som julgranar Early och jag under vinterhalvåret. Försökte köra slut på min lilla pålle men de slutade med att han var lika yr som innan och jag var helt slut. Imorgon blir det en tur till Å och för att klätra i sandtaget. Havren blev han utan också!!! Nu får det vara färdigyrat!!!! Mattes kropp orkar inte med sånt här.


  

Early innan ridturen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards