triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Lisa - 30 augusti 2010 18:46

Trött hela tiden. Sov till och med middag igår och kunde sova sedan på kvällen också. Bara att lyssna på kroppen för antagligen så behöver den vila just nu. Huvudet är kaos också. Blir lite glömda saker men det får man också ta. Är en riktig virrpanna för tillfället. Allting bara släppte när det blev klart med FK och sjukskrivningen. Kan nog slappna av nu när jag har tre månaders sjukskrivning framför mig. Tror att FK-tanten stressade mig rätt mycket med sina hot om att jag skulle bli utan ersättning. Dessutom hade hon ju fel igen då. Är rätt irriterad på hennes sätt då de inte är första gången hon gör så här.  


Idag fick jag en smärre chock då dr Knutsson från Ortopeden ringde och frågade hur operationen gick. De hade fått ett brev av dr Nyström i USA sa han. Skulle vilja veta vad han skrev till dem. De var ju inte så trevliga när jag var där innan jag åkte. Berättade det för dr Nyström och han blev irriterad och skrev till dem.


Imorgon ska jag träna hos sjukgymnasten och sedan åka till syrran och bada. Längtar redan till ett hett bad. Ska försöka rida imorgon också. Blir mest lugna turer nu då mina höfter gör så himla ont. Får aktivera Earlys huvud iställe. Blir mycket skritt med koncentration på att lyfta fötterna och tänka på formen. Han är faktisk väldigt sammarbetsvillig för tillfället. Känns mjuk och fin åt båda håll.


Nu ska jag göra sista rycket innan jag landar i soffan för resten av kvällen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards