triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Lisa - 25 augusti 2010 22:39

Elvis har varit på kurs. Jag är jättenöjd med honom, märks att han har mognat sedan förra gången. Har fått lite hemläxa att öva på tills nästa gång. Tur det går att öva i köket när inte kroppen alltid vill.


Igår hade jag möte med FK och min läkare. Tur att han är inne på samma linje som mig: att låta kroppen läka i lugn och ro med försiktig igångsättning med hjälp av sjukgymnast. Är sjukskriven i 3 månader till. Behövs då hela kroppen brinner för tillfället. Har ingen energi heller. Idag efter träningen hos sjukgymnasten gick jag och la mig i soffan. Har varit helt slut sedan mötet igår. Låg hela dan ända tills barnen skulle hämtas. Inte riktigt likt mig. Brukar aldrig tillåta mig att vila men det går som vågor. Ibland sover jag ingenting och ibland kan jag sova hela tiden. Alldeles efter operationen var jag helt slut, orkade ingenting. Sedan blev jag tvärpigg och sov ingenting. Undrar om jag blir trött en period igen nu då???!!


Imorgon ska jag maila Nicole och be henne skicka mina journaler. Kan vara bra att ha dem. Har varit väldigt duktig och gjort en pärm med alla papper från operationen. Det är bra att ha det samlat om landstinget västernorrland skulle ändra sig någon gång. Skulle vara trevligt att få tillbaka sina pengar. Är ju flera landsting som betalar dessa operationer men tyvärr bor man på fel ställe. Hälso- och sjukvårdslagen säger: lika vård för alla. Pyttsan!!!! Gäller inte oss i västernorrland iallafall!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards