triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Lisa - 9 augusti 2010 11:35

Har för första gången delat säng med kissen inatt. Han blev avmaskad igår och en av biverkningarna var dåsighet. Han blev heltrött och riktigt mysig. Bara kurrade och sov hela natten. Inte riktigt likt Salle som annars är emot all form av mys om inte han får bestämma när och var man ska klia. Tror jag ska avmaska honom riktigt ofta!!!!


Sover fortfarande ganska dåligt men det börjar bli lite bättre. Tror att det är abstinensen efter tabletterna som gör att det är så svårt att somna. Jag har börjat komma igång med ridningen igen också. Känns bra och jag är mer avslappnad nu än före operationen. Får dock en väldig träningsvärk.


Igår var jag och Linnea på Birsta och shoppade. Jag köpte en vinterjacka på Hööks så nu kan vintern komma. Jag är redo!!!!! Linnea köpte nya ridbyxor, ridhandskar och ridstrumpor. Hon har börjat rida lillfisan. På Early! Det går jättebra och hon är jättetuff som vågar rida på honom trotts att hon knappt når nedanför sadeln.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards