triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Lisa - 6 juli 2010 23:56

  


En mycket trött Early som nog tycker att det är bättre matte håller sig så långt bort som möjligt, för det är bara jobbigt när hon kräver att han ska röra på sig.Helst vill han nog inte göra nånting just nu. Perfekt för mig just nu iallafall. P-O är jätteduktig nu. Han är en riktig hästkarl nu. Borstar, sadlar och grejar. Jag är mest orolig för hans tår då han envisas med att ha sandaler i närheten av Earlys fötter. Han vet inte hur det känns att få 400kg häst som inte tänker kliva därifrån på sina fötter!

Av Lisa - 6 juli 2010 11:41

Jag mår fortfarande bra. Har inget gammalt ont kvar. Är inte lika lättirriterad längre heller. Blir väl så då jag inte har ont hela tiden. Tröttheten är dock inte borta, men det kunde ta tid så det är väl bara att stå ut. Jag har börjat läsa böcker igen utan att behöva läsa om flera sidor för att jag glömt bort vad det handlade om. Koncentrationen blir väl också bättre när inte värken stör hela tiden.


Idag har P-O lovat att han ska hjälpa mig så jag får prova rida. Jag måste ha hjälp med det då jag inte får lyfta eller anstränga armarna. Rida var bra iallafall. Fick lova att han ska få leda mig runt och jag ska bara sitta och åka. Får väl se hur det går! Orkar nog inte så mycket mer ändå så det är väl bara att acceptera.


Barnen är inte hemma idag. Oskar for till Dyket med sina kompisar, Emil for till Berga med sin kompis och Linnea for till sin kompis. Med andra ord så är det väldigt lugnt och tyst hemma. Blir en slappardag idag. Vad ovanligt!!! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards