triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Lisa - 1 juli 2010 13:10

Idag har jag kört bil. Andra gången sedan operationen. Gick bra men var jobbigt. Det är lättare att köra automat än manuell. Behöver inte anstränga armarna så mycket då. Körde ända in till arbetsförmedlingen eftersom jag är arbetslös nu. Är fortfarande sjukskriven men måste ändå vara anmäld där. Lite knäppt eftersom jag inte kan ta ett arbete. Då är jag ju inte arbetslös utan sjukskriven!


Idag är det två veckor sedan operationen. Jag har fortfarande inte något gammalt ont. Är dock väldigt trött och orkar ingenting. Allt är jättejobbigt. Nätterna är lite jobbiga fortfarande då det gör ont när jag ligger ner. Ibland vaknar jag av att det gör så himla ont. Kan bara ligga på rygg annars gör det ännu ondare.


Nu ska jag återgå till min vanligaste syssla för tillfället. VILA!!! Tråkigt men nödvändigt. Bättre att råka somna nu än sju ikväll!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards