triggerpunktsoperation

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Lisa - 16 maj 2011 09:30

Vaknade med grym träningsvärk imorse. Igår red jag på en riktig långtur till Viforsen genom skogen. Spännande tur! Visste att det fanns ett dike på vägen men tänkte att det löser sig. Hade sällskap av Annette och Valka. Valka gick först över diket men Early tänkte INTE gå! Aldrig att han tänkte gå där!!! Tur matten är listig ibland   Han fick backa över och det funkade kanon. Turen fortsatte och min underbara sambo kom med fika, vatten och mat till oss och hästarna. Mätte sträckan dit och den var 1,2 mil. Efter fika och matintag vände vi hemåt. Nu skulle vi över diket igen då. Aldrig att jag tänker gå där sa Early igen!!!! Försökte backa honom över men den gubben gick inte igen. Man lär sig av sina misstag sa Early. Early hoppade, kastade sig och backade för över diket tänkte han inte gå. Tjuriga matten på ryggen tänkte INTE ge sig. Till slut höll han på så han stog på framknäna. Sen klev han upp och gick över bäcken! Gnäggade till Valka som snällt hade stått på andra sidan och väntat. Skam den som ger sig!


Idag tänker jag ta en lugn tur utan diken ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards